تازه ترین کتاب های چاپ شده نشر کیوی

تازه ترین کتاب های چاپ شده نشر کیوی

راجع به کیوی چیزی میدونی !؟

بیا تا بهت معرفیش کنم دوست خوب من ...

کیوی کودک درون کاگو

من کیوی ام چهل میلیون سال است که روی این کره ی خاکی زندگی میکنم. می دونی چطور این همه سال دوام آورده ام؟ من با همه در صلحم صلح چیزی ست که برای کودکان و نوجوانان این سرزمین به ارمغان آورده م برای زیستن نیاز به ابزارهای دفاعی و جنگی ندارم روی ساقه ها لانه نمی سازم خانه در ریشه ها دارم میخوام تو را با ریشه هایت آشنا کنم. جست وجوگر قابلی ام و اگر لازم باشه از انسان هم تندتر میدوم تا دلت بخواد هشیارم اسطوره ها، افسانه ها داستان های حماسی و قصه های پریان همه ی نیاکانت را شنیده و دیدم. بیا تا اسرار چهل میلیون سال زندگی روی زمین را برات بازگو کنم.

مجموعه کتب کیوی شامل کتاب های کودک و نوجوانی هست که شامل ویژگی های منحصر به فردیست که در هیچ کتاب دیگری نمیتونی پیدا کنی.

با من همراه باش چند تا خلاصه کتاب برات بنویسم که بتونی با کتاب ها آشنا بشی...

 

گربه بدجنس همیشه هم گربه بدجنسی نبود. گاهی هم خوش‌جنس بود. تا اینکه شنید غذای گربه تمام شده و فقط اسفناج و تربچه و بادمجان و ... مانده. همینجا بود که تصمیم گرفت گربه بدجنسی باشد.

 

اگر شما با خواهر و برادرتان کارد و پنیرید، این کتاب قطعا برای شما خیلی جذاب است. جسی و ایوان هم خواهر و برادرند. آن‌ها هیچ مشکلی باهم نداشتند، آن‌ها همیشه به یکدیگر کمک میکردند، اما.. وقتی معلوم شد جسی می‌تواند یک کلاس را جهشی بخواند و همکلاس برادر بزر گترش بشود، همه‌چیز به‌هم ریخت! در این کتاب، یک عالم اصطلاحات فروش و بازاریابی و تجارت را می‌آموزید. اگر دوست دارید در آینده، مدیر بازاریابی، مدیر فروش یافروشنده باشید و کسب و کار خودتان را داشته باشید و قلق‌های فروش و روابط عمومی را بدانید، عاشق این کتاب می‌شوید.

 

وای نه! خفنک توی دردسر بزرگی افتاده. روح‌تاج‌بانو و ارتش روح‌ها او را طناب‌پیچ کرده‌اند! حالا همه‌چیز به خفنک‌رباتی بستگی دارد! خفنک رباتی مثل خفنک فرز و قوی است، اما او می‌تواند مثل خفنک یک قهرمان واقعی باشد؟ خفنک رباتی، به‌پیش! پر از اتفاق و ماجراجویی است.

کتاب دختر آن طرف دیوار ۱:

مردمان این داستان یا داخل شهری زندگی می‌کنند که دورتادورش دیوار کشیده‌اند تا هیچ موجود شروری وارد آن نشود یا در دنیایی تباه و سیاه سیر می‌کنند. همه‌ی جلدها به هم پیوسته‌اند و با تمام شدن یک جلد سرنخی از معما نمایان می‌شود که تا پایان جلد بعدی ما را به‌دنبال خود می‌کشاند.

 

از روزی که همه به یاد دارند جغدهای انباری در مزرعه هودن زندگی کرده‌اند. اما حالا شرایط تغییر کرده. انباری کهنه شده و در زمین‌های اطراف مزرعه شروع به ساخت وساز کرده‌اند. مادربزرگ میلیسنت و عمه‌ام بی‌خانمان شده‌اند. وقتی بارنی متوجه می‌شود که ممکن است سرنوشت او و خانواده‌اش هم همین شود، تصمیم می‌گیرد که انباری را نجات دهد . او با دختر مزرعه دار دوست می‌شود...

 

سیب‌زمینی با چالش ترسناکی روبه‌رو شده است. اما او شجاع است و مثل خیلی از سیب‌زمینی‌های دیگر عاشق گل و لای است. گل بازی می‌کند، گل می‌خورد، حتی در گل می‌خوابد. بنابراین،وقتی باشکوه‌ترین و درهم‌وبرهم‌ترین گودال گلی را می‌بیند، نمی‌تواند جلوی خودش را بگیرد  و می‌خواهد سریع در آن شیرجه بزند.اما برادر بزرگ رات به او هشدار می‌دهد که مراقب زالو باشد! زالو لغزنده و لزج و درشت و کثیف است و در گل‌ولای زندگی می‌کند. حالا، رات خیلی می‌رسد و نمی‌تواند داخل گودال بپرد. آیا چیزی می‌تواند به او کمک کندکه شجاع باشد و با زالو روبه‌رو شود...

 

برای بیشتر آشنا شدن با کتب میتوانید از طریق بخش کتاب کودک و نوجوان داخل سایت دنبال کنید.

ارسال نظر
  • - نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.
  • - لطفا دیدگاهتان تا حد امکان مربوط به مطلب باشد.
  • - لطفا فارسی بنویسید.
  • - میخواهید عکس خودتان کنار نظرتان باشد؟ به gravatar.com بروید و عکستان را اضافه کنید.
  • - نظرات شما بعد از تایید مدیریت منتشر خواهد شد