موزه گردی با پیکاسو

موزه گردی با پیکاسو

پیکاسو رو میشناسی!؟

پابلو پیکاسو (Pablo Picasso)، نقاش، مجسمه‌ساز، گرافیست، طراح کارت پستال، و نمایش‌نامه‌نویس اسپانیایی بود که در تاریخ 25 اکتبر 1881 در مالاگا، اسپانیا، به دنیا آمد و در تاریخ 8 آوریل 1973 در موگناک، فرانسه، درگذشت. او یکی از هنرمندان برجسته و تاثیرگذار قرن بیستم بوده و به عنوان یکی از بنیان‌گذاران هنر مدرن شناخته می‌شود.

پیکاسو در دوره‌های مختلف خود، از جمله دوره آبی، دوره صحنه، دوره کوبیسم، و دوره سیاه و سفید، استایل‌ها و تکنیک‌های مختلفی را امتحان کرد. آثار او به خصوص در حوزه ی نقاشی و مجسمه‌سازی از زوایای مختلف و با تأثیر در فرهنگ هنری جهان شناخته می‌شوند. او در زمینه ی نقاشی کوبیسم به همراه هنرمندانی چون ژورژ براک و ژان متسین فعالیت داشت و آثاری خلق کرد که از تجزیه و تحلیل شکل‌ها و اشکال مختلف به‌روش منحرف و انحرافی بهره می‌بردند.

پیکاسو طی مدت طولانی فعالیت هنری خود، بیش از 50,000 اثر تولید کرد و همچنین در حوزه‌های مختلف هنری به عنوان یکی از هنرمندان برجسته شناخته می‌شود.

حالا باورت میشه ما در قالب کتاب ها کودک و نوجوان پیکاسو رو بصورت داستانی در چندین جلد با عنوان موزه گردی با پیکاسو براتون آوردیم!؟

در اولین جلد از picasso مجموعه 10 جلدی موزه گردی با پیکاسو از>نشر کیوی می‌خوانیم: شاید شما هم با خودتان فکر کنید که موزه‌ها، مکانهایی هستند که کمتر کسی به آنجا قدم می‌گذارد. در صورتی که موزه‌ها در واقع دروازه‌ای به جهان دیگر هستند: البته اگر با یک راهنمای حرفه‌ای از آنجا بازدید کنید.
مجموعه 10 جلدی موزه گردی با پیکاسو کودک شما را با آوین و آروین، خواهر و برادری ایرانی به آن سوی مرزهای تخیل می‌برد. خواهر و برادر قصه ما در این سفر خیالی همراه با یک میمون فلزی به اسم پیکاسو به دنیای هنرمندانی قدم می‌گذارند که آثارشان در موزه هنرهای معاصر تهران به نمایش درآمده است.

حتی میتونین پک کاملش هم تهیه کنید و به عمق داستان ها سفر کنید.

با من همراه شو یک جلد از این کتاب خفن رو بخونیم ...

 

باگوگن در جزیره‌ی تاهیتی (جلد اول موزه گردی با پیکاسو)

موزه ها ما را به جهان های دیگری می برند؛ البته اگر با یک راهنمای حرفه ای به دیدن موزه برویم!

آوین و آروین آن قدر خوش شانس اند که وقتی برای فرار از هیاهوی خیابان های تهران به موزه ی هنرهای معاصر پناه می برند با یک میمون برنزی آشنا میشوند میمون کوچولویی به نام پیکاسو پیکاسو راهنمای موزه است اما نه یک راهنمای معمولی او به جای این که بچه ها را به دیدن آثار موزه ،ببرد آنها را وارد جهان هنرمندانی میکند که این آثار را خلق کرده اند.

آوین و آروین خود را از نگهبانان موزه پنهان میکنند و با راهنمایی پیکاسو پا به خانه ی پل گوگن میگذارند؛ خانواده ی او را میبینند و به پاتوق مورد علاقه اش مولن روژ میروند و حتی به تاهیتی سفر می کنند اگر میخواهید در این سفر پرماجرا و هیجان انگیز با آوین و آروین همراه شوید باقی داستان را از دست ندهید.

این کتاب ها دارای ویژگی های همچون:

آموختن مهارت‌های ارتباطی، مذاکره، همدلی و مسئولیت‌پذیری 
شناخت احساسات و عواطف مختلف خود 
درک هوش درون فردی و هوش طبیعت‌گرایی 
یادگیری سواد عاطفی و سواد ارتباطی 
آشنایی با رشد شخصیتی و رشد اجتماعی و... میباشد.

ارسال نظر
(بعد از تائید مدیر منتشر خواهد شد)
  • - نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.
  • - لطفا دیدگاهتان تا حد امکان مربوط به مطلب باشد.
  • - لطفا فارسی بنویسید.
  • - میخواهید عکس خودتان کنار نظرتان باشد؟ به gravatar.com بروید و عکستان را اضافه کنید.
  • - نظرات شما بعد از تایید مدیریت منتشر خواهد شد