نهمین دوره نمایشگاه تخصصی نوشت افزار و صنایع وابسته

نهمین دوره نمایشگاه تخصصی نوشت افزار و صنایع وابسته

این رویداد همچون گذشته با هدف ارائه آخرین و جدیدترین دستاوردها و فناوری های روز صنعت نوشت افزار، گسترش بازار داخلی و نگاه استراژیک به بازارهای منطقه ای، گسترش همکاری های در سطح بین الملل، صادرات محصولات داخلی باکیفیت و دارای استاندارد بین المللی، انتقال تکنولوژی و فناوی های نوین، تولیدات مشترک و در نهایت افزایش سطح کیفی تولیدات این صنعت برگزار می شود. همچنین فرصت مناسبی است برای تولیدکنندگان، صادرکنندگان، بازرگانان و حتی فعالان حوزه امور نمایشگاهی تا ضمن عرضه و معرفی آخرین محصولات و توانمندی های خود، با دستاوردهای روز این صنعت در کشور آشنا شده و در جهت توسعه تجارب و ارتقای دانش فنی خود تلاش کنند.

این نمایشگاه با هدف معرفی نشان‌های تجاری ایرانی و حمایت از تولیدات داخلی موفق، در فضایی به وسعت 13000 متر مربع در چهار سالن و با بیش از 260 شرکت کننده داخلی و خارجی آغاز به کار کرد.

انواع محصولات نوشت افزار، تجهیزات مهندسی و اداری، بایگانی، و لوازم هنری و محصولات آموزشی و سرگرمی در این دوره از نمایشگاه آخرین دست آوردهای خود را به نمایش گذاشته و در فضایی کاملا تخصصی به رقابت پرداختند.
حضور شرکت های خارجی تنها به منظور انتقال فناوری های پیشرفته روز دنیا و همچنین همکاری با تولیدکنندگان داخلی برای تولید محصولاتی با کیفیت بوده است.

این دوره از نمایشگاه از تاریخ 22 الی 25خرداد ماه 1403 (11-14 june 2024) درمجموعه نمایشگاهی شهر آفتاب، ازساعت 10صبح الی 6 عصر برگزارخواهد شد.

حمایت همه جانبه انجمن صنفی کارفرمایی تولیدکنندگان نوشت افزار کشور، مجمع واردکنندگان نوشت افزار و اتحادیه فروشندگان نوشت افزار و لوازم مهندسی تهران و همچنین حمایت وزارت صنعت ،معدن و تجارت، دبیر خانه صنایع خلاق و همچنین وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و همراهی انجمن تولید کنندگان اسباب بازی باعث رشد و رونق این دوره از نمایشگاه گردید.
در این دوره از نمایشگاه آخرین توانمندی ها و فناوری های پیشرفته در صنعت نوشت افزار ارائه شد و همچنین زمینه توسعه بازار داخلی و نگاه استراتژیک به بازار های منطقه ای و صادرات محصولات تولیدی ایران با کیفیت و استاندارد های بین المللی فراهم گردید.

از اهداف بزرگ این نمایشگاه:

  • ارائه تکنولوژی و فناوری های نوین این صنعت
  • ایجاد گسترش و همکاری مشترک در سطح بین المللی
  • انتقال دانش و تکنولوژی صنعت نوشت افزار
  • تولیدات مشترک شرکت های داخلی و خارجی در جهت بالا بردن سطح کیفی و کمی محصولات 

 

در این دوره از نمایشگاه محصولات نوشتاری، اداری، بایگانی، مهندسی، هنری، دفاتر کمک آموزشی، محصولات فانتزی و هدایای تبلیغاتی عرضه شد و  محصولات شرکت های تولید کننده اسباب بازی که مرز مشترک محصولات آموزشی و سرگرمی هستند، جذابیت نمایشگاه را بیشتر از پیش کرد.
امید است با مشارکت هرچه بیشتر تولید کنندگان این صنایع ، نمایش و فروش محصولات شرکت کنندگان در بازارهای جهانی را شاهد باشیم و ایجاد اشتغال بیشتر در میهن عزیزمان را رقم زنیم.

ارسال نظر
(بعد از تائید مدیر منتشر خواهد شد)
  • - نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.
  • - لطفا دیدگاهتان تا حد امکان مربوط به مطلب باشد.
  • - لطفا فارسی بنویسید.
  • - میخواهید عکس خودتان کنار نظرتان باشد؟ به gravatar.com بروید و عکستان را اضافه کنید.
  • - نظرات شما بعد از تایید مدیریت منتشر خواهد شد